of the record

Ett musikfreak som skriver om musik här, kalla mig vad ni vill, men kanske något i stil med Hedvig.

märker att det är sommarlov när...

Publicerad 2012-07-13 01:12:40 i Allmänt

... jag tar fel på datumen typ 10 dagar... FUCK IIIIT, JAG ORKAR INTE SÅÅÅÅ NI FÅR LEVA MED DET :( hahah glömde kanske lite inlägg o skit, men iallafall!
godnatt jag bloggar mer när jag har sovit några timmar gajs!
hahah
 
EDIT: ändrade datumen nu så chilla gubbar och gummor ;)
Men iallafall, fy vilken bloglust jag fick nu på natten.. det är nu vid denna tiden alla mina nya bloggar skapas..
hahhaha! kanske ska göra en skräpblogg! BYE CYA :)

Kommentarer

Postat av: Gatsby bros

Publicerad 2012-07-18 12:01:31

http://www.youtube.com/watch?v=h0fi1nx22VE

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela