of the record

Ett musikfreak som skriver om musik här, kalla mig vad ni vill, men kanske något i stil med Hedvig.

Sjukt längesedan, nu kör vi

Publicerad 2012-12-31 13:40:06 i Allmänt

Hej! det var ett tagsen nu men jag har saknat att skriva om musik nu så jag ska försöka ha tid! Ni får gärna tipsa om era band/låtar/album och jag gör gärna en recenssion om jag har tid! Sjukt kul! Grejen är den att jag går just nu i 8an ska börja andra terminen snart och ja det är mycket plugg och man ska inte tala om vad som kommer efter; Nian, och gymnasiet. Så det får bli lite stressigt men jag älskar ju musik så jag tror detta ska gå bra ändå.
 
Ni får fortsätta skriva i min frågelåda här bredvid på bloggen och jag har svarat på alla nu, ganska sent svar men jag ska kolla in allt ni skickat ändå! Ha det awesome så ses vi snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela