of the record

Ett musikfreak som skriver om musik här, kalla mig vad ni vill, men kanske något i stil med Hedvig.

The new project

Publicerad 2012-08-24 21:16:04 i projekt

Hejsan på er!
Ett tagsen nu men jag vill updatera er om en sak. Idag har jag jobbat på en ny sak och det kommer bli endel ändringar på bloggen. Varför? jag vill ta tag i detta och jag vill inte bara skriva om typ "dagens" grejer utan jag vill ha ut mer. Så här är ändringarna:
 
  • Ingen mer dagens soundtrack, kategorin kommer vara kvar.
  • Ny design (såklart).
  • Jag kommer börja samarbeta med olika band.
  • En facebooksida kommer i framstiden startas.

Om ni har några frågor så är det bara att ta det här och nu på detta inlägget.
Språket kommer fortfarande vara på svenska, detta är svenskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela